PdR 4t d’ESO

Durant aquesta setmana, els alumnes de 4t d’ESO han estat elaborant el seu Projecte de Recerca (PdR). El projecte consisteix a decidir i planificar el seu futur acadèmic i professional amb l’objectiu primordial que els alumnes, que són a la recta final de la seva educació obligatòria, descobreixin quins són els seus interessos personals i motivar-los cap a una presa de decisions acurada. Es tracta, en definitiva, que els alumnes tinguin clar què faran després de l’ESO i elaborin el seu pla d’actuació. Per a això, han hagut de buscar informació sobre estudis, professions i ocupacions. I ho han fet en grup, individualment o, fins i tot, fora de l’aula. De fet, dimarts, els alumnes que treballaven el dossier amb l’opció de batxillerat van visitar la UAB i els que treballaven l’opció de cicles formatius van fer quatre tallers a l’hotel Olímpic, amb el que tenim conveni de col·laboració.

De ben segur que, amb aquesta culminació de trimestre, les vacances de Setmana Santa seran merescudes.

Gaudiu del carrusel de fotos on es plasma visualment allò que acabem d’exposar.