Pa, brioixos i pastes

Els nostres alumnes del CFGM de Forneria, Pastisseria i Confiteria han tornat a aparèixer per l’institut amb tots els pans i les pastes dolces que han elaborat a l’aula d’aplicació de l’hotel Olympic i, de seguida, l’aire dels passadissos ha escampat l’aroma calent de les fornades per a atraure alumnes, professors i personal no docent fins al punt de venda situat, com de costum, al vestíbul de la sala de profes.

Avui, l’oferta de pans era molt variada. Hi havia barres i barretes d’olives, de nous, de formatge, de cereals, d’espelta i de kamut. I l’oferta de productes dolços no era menys atractiva: croissants de mantega, de crema i integrals; xuixos de crema; coques de vidre; magdalenes d’espelta; ensaïmades de cabell d’àngel i milfulles de poma.

Diu la saviesa popular que «Al mal temps, fer-li bona cara». I no hi ha pitjor temps que el d’avui ni millor cara que la que avui se’ns ha de posar quan berenem aquests tresors de farina.