Orientació, a Girona

Ahir, dijous, els alumnes de 4t d’ESO del nostre centre van fer una sortida d’orientació a Girona. Un cop allà, es van formar dos grups segons els interessos acadèmics i professionals futurs de cadascú: un grup va visitar l’institut Narcís Xifra de Girona per tal de veure exemples de CFGM i CFGS, mentre que un altre grup va visitar la UdG per a informar-se sobre els estudis de grau que aquesta universitat ofereix.

La valoració d’aquesta sortida, com és habitual, l’hauran de fer els alumnes durant les tutories i els professors acompanyants durant l’equip docent. Tot i això, a les converses durant la tornada, ja hi havia qui deia que havia descobert quina serà la seva opció d’estudis futurs.