Olimpiònics del Coll i Rodés a les olimpíades interescolars

L’alumnat de 1r d’ESO ha participat en la VII edició de les Olimpíades Interescolars celebrades dijous 8 de maig. Aquesta competició escolar ha reunit a tots els escolars de 6è de Primària i de 1r d’ESO dels centres educatius de Lloret de Mar.

A les pistes municipals d’atletisme han participat en 3 proves atlètiques: cursa de 80 metres llisos, salt de llargada i llançament de vòrtex. D’entre tot el nostre alumnat representant en les proves, cal destacar les posicions de podi aconseguides per: Anais (or en 80 m llisos i bronze en salt de llargada), Evelyn (plata en 80 m llisos i bronze en llançament de vòrtex), Agustín (or en llançament de vòrtex), Santi (plata en 80 m llisos), Andrew (plata en llançament de vòrtex) i Abdu (bronze en llançament de vòrtex).

A més durant la matinal també han pogut participar en la pràctica d’altres jocs i esports en diferents instal·lacions esportives.

Enhorabona a tot l’alumnat de 1r d’ESO per la seva participació i esforç en totes les proves i activitats esportives. Agraïments també als professors i professores acompanyants (Maria Torrente, Natàlia Rabadan, Isaac Bueso, Albert Rossell, Carles Fernández, Melania López i Gemma Masnou) i a tot l’alumnat i professorat de l’Ins. Rocagrossa com a organitzadors de l’esdeveniment.

Departament d’Educació Física.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>