Olimpíades d’Empresa

La Sheila, la Mounar i la Jazmín són les tres alumnes del Coll i Rodés que han participat en les Olimpíades d’Empresa realitzades a la UdG el passat 30 de març. Les participants van estar acompanyades pel seu tutor de grup i professor de la matèria Joan Rigau i per la Yolanda Garcia, alumna de màster i professora en pràctiques.

Durant la prova, van haver de fer front a tres apartats: preguntes curtes de caràcter teòric, resolució de problemes i comentari d’un text. A més de la UdG, la prova també es va portar a terme simultàniament a la Universitat de Barcelona, a la Universitat Autònoma de Barcelona, a la Universitat Pompeu Fabra, a la Universitat de Lleida i a la Universitat Rovira i Virgili.

Al final de la prova, els assistents van poder gaudir d’un berenar i rebre un diploma acreditatiu de la seva participació.

Joan Rigau.