Olimpíada de Biologia

Aquest matí de dissabte, sis alumnes de 2n de batxillerat científic del Coll i Rodés, juntament amb d’altres estudiants d’arreu del territori, han participat en l’Olimpíada de Biologia.

Després de la prova els alumnes han estat convidats a esmorzar i a fer una visita a diferents laboratoris de la Facultat de Ciències de la Universitat de Girona. A més, han pogut assistir a una xerrada sobre com la radiació ultraviolada afecta la vegetació.

«L’important no és guanyar, sinó participar» diu el famós lema relacionat amb el moviment olímpic i que apliquem a tot ordre de coses a la vida. És ben cert. Sempre ho és, per això, sens dubte, el d’avui ha estat un matí de dissabte diferent i molt enriquidor.