Odalís, dissenyadora de la guia CLER

Odalís

Les tres guies CLER, de Sant Jordi, Estiu i Nadal, ja tenen il·lustradors.

El Club de Lectures Recomanables (CLER) ha presentat els guanyadors del concurs per il·lustrar les guies de Sant Jordi, Estiu i Nadal 2017. Al concurs hi han participat un total de 68 alumnes de batxillerat d’arts de cinc Instituts, entre els que hi figura el nostre centre.

L’Odalís Fernández, alumna del B2B ha estat una dels tres dibuixants guanyadors. En concret, la nostra companya és l’autora de la il·lustració de portada de la guia de Sant Jordi. Com a guanyadora, a més de l’encàrrec de la portada, ha rebut un lot de llibres atorgat pel Servei de Biblioteques de la Diputació de Girona.

Enhorabona, Odalís

.