Observadors del Mar

L’alumnat de 1r d’ESO ha dut a terme un projecte anomenat Observadors del Mar, el qual se centra en l’impacte del plàstic i l’estat actual de la platja de Lloret. Van dur a terme diverses activitats per obtenir una perspectiva completa, com entrevistes o mostreigs científics, i, mitjançant el treball per comissions, han desenvolupat una exposició itinerant que destaca els resultats de la seva recerca. Aquesta iniciativa no només informa sobre la problemàtica ambiental, sinó que també ressalta l’habilitat i col·laboració de l’alumnat en presentar solucions de manera creativa i educativa.

María Torrente, coordinadora de 1r d’ESO.