Nous projectes d’Ed. Física

Iniciem nous projectes d’Educació Física amb el suport del Consell Esportiu de la Selva i el Pla Català de l’Esport Escolar.

A 1r d’ESO, dins del bloc d’expressió corporal, hem engegat el projecte Gimnàstica Rítmica. Per dur-lo a terme, ens acompanyen les entrenadores de tres clubs de la comarca: Escola de Gimnàstica Rítmica de Lloret, Club Esportiu Blanenc i Club Rítmica Blanes.

A 3r d’ESO, el projecte nou és Atletisme a l’Institut. Per dur-lo a terme, ens ajuda el Club Atletisme Lloret, més concretament, l’atleta olímpic lloretenc Àngel Mullera.

Marta Bergés.