Nous mediadors

Avui, dijous 1 de febrer, hem fet la trobada dels nous membres de l’equip de mediadors del centre. Es tracta d’alumnat de 4t d’ESO que aquest curs ja està fent mediacions.

A la trobada, hem fet un dinar amb unes postres d’excepció preparades pels companys del CFGM de Forneria, Pastisseria i Confiteria; un taller de formació en tècnica de mediació escolar, i la planificació de les accions de coordinació amb els equips docents de professorat del nostre institut. Tot, amb el suport de l’equip directiu, la col·laboració de la comissió de convivència i l’ajuda del departament d’orientació educativa.

Sílvia Matas.