Nou menú de març

Ens acostem a la primavera i és temps de gaudir d’unes bones faves fresques, com les que s’inclouen en el primer entrant del nou menú de degustació que elaborem i servim al restaurant d’aplicació de l’Escola d’Hostaleria de Lloret de Mar. Hem de tenir en compte que les faves fresques tenen una temporalitat molt curta, poden aguantar a la nevera uns quatre dies i són un producte molt recomanable per les nombroses propietats nutricionals que posseeixen.

Com a segon entrant, tenim un arròs de peu de porc que, gràcies a la gelatina del mateix peu, ens aporta cremositat al final de la cocció.

La proposta dels segons plats ens proporciona els sabors base de la nostra cultura gastronòmica. En primer lloc, proposem els calamars farcits de tota la vida, un plat de mar i muntanya, per sucar-hi pa. I, en segon lloc, de plat principal, tenim el melós de vedella amb ratafia.

Com a colofó, en aquesta ocasió, oferim unes postres de lluïment per l’alumnat del CFGM de Serveis de Restauració: la pinya flamejada, elaborada davant el client.

Us animem a fer-nos la reserva via correu a l’adreça electrònica hostaleria@insramoncoll.cat o per telèfon al núm. 674 07 51 40.

Raquel Arbusà.