Nou equip de mediació

Enguany, per les dificultats organitzatives ocasionades per la covid, no s’ha pogut impartir la matèria optativa “Què és la mediació?”. Però, com diu la saviesa paremiològica, “A grans mals, grans remeis”: durant els dies 1 i 2 de juny, s’ha fet una formació intensiva en mediació escolar amb un grup de vint-i-cinc alumnes voluntaris de 3r d’ESO. Avui la comissió de convivència del nostre centre ha fet la cloenda de la formació i els ha donat la documentació com a mediadors.

Al setembre, aquests nous mediadors podran mitjançar i ajudar a la comissió de convivència del nostre centre en la important tasca de vetllar pel benestar en el nostre institut.

Alumnes de 3r d’ESO que han rebut la formació en mediació.