No et perdis “UAP 23 Poder”

Enguany el Coll i Rodés participa de nou, i ja van més de deu anys, en el projecte UAP, un projecte que consisteix en la preparació amb l’alumnat d’un musical que cada curs gira entorn de temàtiques relacionades amb la pau.

Les professores de música hem estat treballant les cançons i les coreografies amb l’alumnat de 1r d’ESO i el de l’optativa de música de 4t d’ESO, que formen el cor general del nostre institut.

Per a aquesta edició, Lloret de Mar és una de les seus de l’espectacle i això ha permès formar un cor de solistes amb alumnes del nostre centre, entre d’altres. A més, hi podran assistir com a públic molts més alumnes de 1r i 3r d’ESO del que és habitual i tant les famílies com els membres del claustre, PAS i l’AMPA tindran l’oportunitat de veure l’espectacle.

La UAP comporta dies d’assajos, diverses funcions per a escolars i una oberta al públic a la qual us convidem a assistir: tindrà lloc el divendres 24 de febrer a les 20:00 al Teatre de Lloret de Mar. El preu de les entrades és de 8 euros i les podeu comprar a la web de la UAP o a la del Teatre de Lloret de Mar. Animeu-vos a venir!

Cèlia i Alícia.