Nadal sempre comença abans de Nadal

Els dies de Nadal acostumen a ser dies assenyalats que es carreguen d’intensitat emocional. Tant és així que, als centres educatius, els dies previs a les vacances adquireixen ja una notorietat especial que preludia la que s’esdevindrà de seguida en família o entre amics.

Enguany, al Coll i Rodés, han estat nombroses les manifestacions d’aquesta alegria, d’aquest pessigolleig especial de l’esperit que ens empeny a oferir-nos als altres. L’alumnat del CFGM de Forneria, Pastisseria i Confiteria ha elaborat petits tortells de reis; l’alumnat de batxillerat artístic ha dissenyat la postal institucional de Nadal (i algunes més per felicitar companys i professors); els alumnes de 4t del Projecte Marina han dissenyat també targetes de felicitació pels éssers estimats i els de 3r han fet del vestíbul principal un lloc de benvinguda al Nadal; el Departament de Ciències ha elaborat un arbre de Nadal amb les maquetes de l’estudi de la geosfera entregades pels alumnes de 1r d’ESO; i la Comissió de Cultura, amb les imatges d’una nodrida part del claustre, ha muntat el vídeo nadalenc, difós a través de les nostres xarxes socials i fixat a la nostra web, amb el qual hem volgut desitjar bones festes a tota la nostra comunitat educativa i a tots els nostres veïns lloretencs, en general.

Tot prefigura una inèrcia emocional adequada per a gaudir d’aquestes festes amb grans dosis d’alegria i d’estima.

Així sia.