Música i ciència

Entre el 12 i el 16 de novembre, el nostre centre ha commemorat la Setmana de la Ciència, enguany dedicada a la nutrició. Per tal de col·laborar-hi, el Departament de Música ha proposat als alumnes de 1r d’ESO una activitat que, per una banda, els ha permès escoltar música ben diversa i, per una altra, els ha fet reflexionar sobre què mengem. Tenim o no una dieta saludable? Algunes de les cançons que han escoltat parlen de menjar, però… són saludables els aliments que hi apareixen? Podem comprovar-ho a l’entrada que ha escrit en el blog Musikeoblog la professora Alícia Fernández. Hi trobaràs els murs virtuals que et donaran resposta.