Mural de 35 metres a la DOMO

Els alumnes de 1r de batxillerat artístic que cursen la matèria de Projectes Artístics, acompanyats per la professora Montse Martínez i amb la col·laboració de la cap de Departament, Rosa Oliveras, han pintat un mural de 35 metres de longitud a la paret exterior de l’empresa química DOMO, de Blanes. El projecte va començar a prendre forma a partir de desembre passat, quan l’empresa va venir a l’institut a demanar-nos fer una col·laboració.

La figuració representada es va decidir col·lectivament entre tots els alumnes i sorgeix de dues propostes fetes a la classe per la Martina Bardají i la Carla García. Segons ha declarat la Martina a Nova Ràdio Lloret, el seu disseny «consisteix en un avió que passa per paisatges de colors freds i, a mesura que va avançant, es transforma en un paisatge més colorit». Aquests paisatges sobrevolats serveixen de fons a l’altre disseny que hi forma part, el qual, segons la seva autora, Carla, «consisteix en un total de vuit personatges relacionats amb el reciclatge, el medi ambient i la sostenibilitat». De fet, la temàtica de l’encàrrec, de bon començament, va ser de caràcter ecologista, per representar el compromís que té l’empresa amb el medi ambient.

Com agraïment pel treball ben fet, l’empresa va repartir vals de cinema, beguda i crispetes als nostres joves artistes.