Mural al Camí de les Cabres

Durant dos matins del mes de març, els alumnes de primer de batxillerat que cursen la matèria de Projectes Artístics, coordinats per les professores Rosa Oliveras i Montse Martínez, han estat pintant un mural a la façana del nou magatzem de la secció de Promoció Lloret situat al carrer Camí de les Cabres. La intenció del projecte, en paraules de Jordi Orobitg, regidor de l’Ajuntament de Lloret de Mar i diputat al Parlament de Catalunya, ha estat la de conciliar «interessos protegint la integritat d’un espai públic, enriquint-lo i cedim espai a la creativitat dels joves artistes de la nostra ciutat».

Segons l’opinió dels nostres alumnes, l’experiència ha estat molt satisfactòria, sobretot pel fet de poder aplicar els seus coneixements en art en un espai públic al centre del municipi. Es tracta d’un projecte molt exigent per l’esforç que suposa coordinar un grup tan nombrós d’artistes a l’hora de planificar, dissenyar i elaborar un mural que, amb colors molt vius, aporti llum a un carrer apagat del centre del municipi.

Podeu sentir les declaracions dels artistes del Coll i Rodés a la web de Nova Ràdio Lloret.

També podeu veure el reportatge en vídeo que van gravar i que inserim a continuació.