Motxilla de Viatge 2019

S’ha convocat la 15a edició dels premis literaris Vila de Lloret, que organitza l’Ajuntament de la nostra localitat. Com sempre, l’eix vertebrador de les obres, tant en narrativa com en poesia, és el món dels viatges. Us recordem a tots aquells que hi estigueu interessats que els treballs han de ser originals, inèdits, escrits en català i no poden haver estat premiats en altres concursos. El plaç per a presentar les obres conclou el 15 de febrer.

A continuació, us transcrivim la normativa específica per a Secundària que es troba dins les bases generals que ja han estat publicades:

NARRATIVA

1. Les obres, que han de ser redactades en prosa i tenir la temàtica relacionada amb el món dels viatges, han de ser originals, inèdites i escrites en català, i no poden haver estat premiades en altres concursos literaris.

2. Els participants han d’estar empadronats al municipi o ser alumnes dels centres d’educació secundària de Lloret de Mar.

3. Els originals han de tenir una extensió màxima de 3 fulls DIN-A4, a una sola cara, amb lletra de mida 12, amb interlineat simple i amb 4 marges de 3 cm.
4. L’import del premi és de 300 € en material cultural que escollirà el guanyador.

POESIA

1. Les obres, que han de ser poemes o reculls de poemes amb la temàtica relacionada amb el món dels viatges, han de ser originals, inèdites i escrites en català, i no poden haver estat premiades en altres concursos literaris.

3. Els originals han de tenir una extensió màxima de 3 fulls DIN-A4, a una sola cara, amb lletra de mida 12, amb interlineat simple i amb quatre marges de 3 cm.