Mobile History Maps

Mobile history maps (MHM) és una iniciativa col·laborativa de georeferenciació del patrimoni cultural al voltant dels centres educatius i que promou l’ús de la tecnologia mòbil aplicada a l’àmbit de les humanitats.

Tot i que, donades les circumstàncies anòmales d’aquest curs, no s’ha pogut desenvolupar plenament com es volia, creiem interessant portar fins a la web del centre el projecte interactiu Mobile history maps, de mSchools, on els alumnes de 2n d’ESO han generat els continguts per poder entendre i conèixer una mica de la vida medieval a espais propers, com ara l’antic vescomtat dels Cabrera, que va tenir la seva capital a Hostalric i, més tard, a Blanes. Esperem que de cara a un altre any es puguin visitar la casa pairal i el castell de Montsoriu, que enguany s’ha hagut d’anul·lar.

Convidem, però, a totes les famílies i professors a participar i interactuar amb l’app, visitant els monuments que es presenten. Pot ser una bona alternativa per a gaudir de turisme kilòmetre 0 durant aquest estiu.

Fes clic aquí

Ramon Oliveras.