“Mirem amunt”

Les colònies de 1r d’ESO a Vilopriu han estat tot un èxit!

Amb el projecte “Mirem amunt”, els nostres estudiants han viscut una experiència inoblidable plena d’activitats de cohesió, exploració de l’entorn i fascinants sessions d’astronomia. Van dur a terme, per exemple, una observació nocturna per identificar estrelles i constel·lacions a ull nu i, a través dels cinc telescopis instal·lats per AstroGirona van poder observar la Lluna i alguns objectes de cel profund. Fins i tot, alguns van poder veure com la nebulosa Trompa d’Elefant sorgia davant dels seus ulls, a mesura que s’anaven apilant fotografies!

Durant aquests dies, l’alumnat no només ha après sobre les meravelles de l’univers i la importància de cuidar el nostre planeta, sinó que també ha enfortit els seus vincles com a grup.

Gràcies a tots els que han fet possible aquesta activitat i als nostres alumnes pel seu entusiasme i participació.

Continuem mirant amunt, junts!

María Torrente.