Mirall trencat

Ahir, amb els alumnes de 1r i 2n de batxillerat, vam anar al Teatre de Blanes a veure una adaptació de la novel·la de Mercè Rodoreda, Mirall trencat, a càrrec de la companyia teatral Mea Culpa. Va ser una magnífica versió, amb un extraordinari treball dels actors.

L’obra s’adreça tant als estudiants de segon de batxillerat, que tenen al seu programa d’estudi aquesta lectura, com al públic en general. En finalitzar l’obra, els alumnes van poder participar en un col·loqui-debat sobre la representació, l’autora i els fets històrics i socials que es descriuen a la novel·la i, per tant, a la peça teatral de la qual és versió.