Més digitals i protegits que mai

Si hi ha una anècdota que ens han explicat cada any a les xerrades sobre les PAU i que, malgrat escoltar-la sempre, no deixa mai de sorprendre’ns, és aquesta: «Aviseu els alumnes que no comparteixin amb ningú la seva contrasenya d’entrada al portal d’accés a la universitat de la Generalitat de Catalunya. Ens vam trobar una vegada que una noia entrava, per nota, als estudis de medicina, però resulta que la seva exparella, que coneixia la contrasenya i que estava molt enfadat amb ella, va entrar a la seva preinscripció universitària i li va canviar la primera opció que tenia. I llavors, problemes per solucionar-ho…».

Avui commemoren el Dia de la Internet Segura amb el lema «Més digitals i protegits que mai». Si, a més, l’entenem com a consell, és un molt bon consell.