Menú de Nadal

L’últim menú que se serveix a la nostra aula d’aplicació durant el 2019 és el menú de Nadal. Com la resta de menús del curs, aquest és servit per l’alumnat del CFGM de Serveis en restauració i la seva elaboració va a càrrec de l’alumnat dels cicles de Cuina i gastronomia i de Forneria, pastisseria i confiteria del nostre institut.

Hi ha l’oportunitat de provar-lo fins al 18 de desembre a un preu de 20 euros, el menú degustació, i de 16 euros, el menú curt —el lleuger augment de preu és degut al cost més elevat dels ingredients que l’integren—.