Mens sana in corpore sano

Durant l’última setmana de curs de desembre, l’alumnat de 2n d’ESO va realitzar el projecte Mens sana in corpore sano. En aquest projecte han treballat els hàbits de vida saludables mentre creaven una pàgina web del seu propi centre wellness. La finalitat del projecte ha estat promoure una vida saludable centrant-se en el benestar físic, la salut mental i emocional i la nurtrició saludable.

Creant les seves pròpies webs, l’alumnat ha treballat d’una forma interdisciplinària totes les matèries i ha pogut gaudir de classes de ioga, un taller d’art-teràpia, tallers de cuina, una sessió de crossfit i una classe de pàdel, a més de la xerrada d’una esportista d’elit, exalumna del nostre centre.

Han sortit unes pàgines web molt interessants

Cristina Reyes.

ment