Meghna (B2D), 10a a l’Olimpíada d’Economia

Aquest curs, alguns alumnes del nostre centre que fan el batxillerat de la modalitat de ciències socials han participat en les Olimpíades que la facultat d’Economia de la UdG organitzava conjuntament amb altres universitats catalanes.

Hi han participat un total de 63 alumnes de 16 instituts de les comarques gironines, i la nostra alumna de 2n de batxillerat, Meghna Nihalani, ha quedat en una meritòria desena posició. Ha estat una estrena positiva, ja que és la primera vegada que el nostre institut hi participava.

La prova, que es va realitzar el 17 de març passat, consistia en continguts tant de la matèria d’Economia de primer curs com de la matèria d’Economia de l’Empresa de primer i de segon. El fet que la Meghna hagi aconseguit entrar al quadre d’honor dels deu primers classificats fa pensar que està en disposició d’assolir d’aquí poc el seu objectiu d’estudiar el grau International Business que s’imparteix en llengua anglesa a la Facultat d’Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona (UB).

Joan Rigau.