Marwan Achair, guanyador del lema 25N

Tal com informava avui àmpliament Nova Ràdio Lloret, el nostre alumne de 1r de batxillerat social, Marwan Achair, ha estat el guanyador del concurs de lemes per commemorar el Dia Internacional contra la Violència Masclista que organitza cada any l’Associació de Dones l’Aurora. La proposta de Marwan, en aquesta dotzena edició, s’ha imposat sobre un total de gairebé dues-centes frases, majoritàriament compostes per joves alumnes dels diferents instituts del nostre municipi.

Al següent àudio, podeu escoltar les valoracions del concurs que fan tant la regidora d’Igualtat, Jennifer Pérez, com la presidenta de l’Aurora, companya nostra i professora de llengua francesa, Maite Rodríguez. L’àudio ha estat gravat pels periodistes de Nova Ràdio Lloret. Si voleu llegir el seu desenvolupament de la notícia, podeu fer-ho, a partir d’aquest enllaç, a la seva web.