Marta Cadena dissenya el cartell de la Festa Major

Aquest matí, a la Sala d’Actes de l’Ajuntament de Lloret de Mar, s’ha fet la presentació oficial del cartell de la Festa Major de Sant Romà 2021.

El cartell de la festa d’enguany és un disseny de Marta Cadena, alumna de segon de batxillerat artístic del nostre institut.

Amb el seu cartell, la Marta ha volgut representar la tornada a la nova normalitat amb una abraçada envoltada d’alguns dels elements més icònics de Lloret. La mateixa alumna ens ho explica: «La idea del meu cartell era representar la tornada a la normalitat després d’aquests temps de covid amb dues persones abraçant-se. Per recrear aquesta tornada a la normalitat a Lloret, he incorporat la dona marinera, el camí de ronda i el castell. Aquesta serà la primera festa que es fa després de la pandèmia i volia reflectir la importància de poder ajuntar-nos i tenir contacte físic, que és molt important».

A l’acte presidit per l’alcalde de la vila, Jaume Dulsat, també hi eren presents el regidor d’Educació, Albert Ferrández; el regidor de Cultura, Cristian Fernández; la guanyadora del concurs, Marta Cadena; la directora del nostre centre, Luisa Peralta; la professora de Disseny, M. Rosa Oliveras, i els alumnes de 2n de batxillerat artístic.

Un jurat format per tècnics de l’Ajuntament ha escollit l’obra entre una quinzena de treballs realitzats per alumnes de 2n de batxillerat artístic a l’assignatura de Disseny. Aquest és el primer cop que el cartell de la Festa Major de Sant Romà és escollit entre les obres gràfiques dels joves que, tot i ser ja artistes que demostren la seva capacitat i sensibilitat creatives, encara no són batxillers o batxilleres. L’experiència ha estat valorada molt positivament tant des del nostre institut com des de l’Ajuntament.

Enhorabona, Marta!

M. Rosa Oliveras