Màrqueting digital i turisme

La situació de pandèmia a escala mundial ha accelerat la transformació digital de la indústria turística. Una bona gestió de màrqueting digital permetrà que les empreses puguin generar continguts, causar impacte i ser influents en el sector. Paral·lelament, les dades massives seran una oportunitat en el tractament de la informació i permetran enfocar les accions de màrqueting turístic al públic final. En definitiva, la intel·ligència artificial (IA) serà un revulsiu per al sector turístic. Per aquest motiu, Rafael de Jorge, consultor de Tourism Growth Marketing, va fer la setmana passada una classe magistral als alumnes del CFGS de Gestió d’Allotjaments Turístics, durant la qual va presentar-los les aplicacions més importants, va fer un tastet d’algunes d’elles i va comentar el rendiment que en poden treure les empreses turístiques.

Raquel Arbusà.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>