Ludificació amb la Politècnica UdG

La setmana passada els alumnes de 3r d’ESO van dur a terme una activitat dirigida per l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona. En aquesta es van haver de resoldre una sèrie de problemes tecnològics utilitzant els coneixements adquirits a classe i l’enginy.

Com si es tractés d’un joc d’escapada, el videojoc TAECON va permetre els alumnes superar els reptes amb la utilització dels seus portàtils i mòbils fins a aconseguir resoldre el problema final amb l’ajuda de tot el grup.

L’activitat va ser un èxit i es van poder treballar competències digitals i científic-tecnològiques de forma dinàmica i divertida.

Pol Vives.