Lloret food experience

El compte d’Instagram @lloret_food_experience ha destacat dos plats del menú que se serveix aquesta setmana a l’aula d’aplicació dels cicles formatius: les sardines marinades amb tomàquet escalivat i oli d’alfàbrega i el bacallà confitat amb hummus i remolatxa. Ambdues fotografies s’acompanyen d’un text de reclam en quatre idiomes:

• Exquisit menú degustació. Obert de dimarts a divendres migdia durant el període escolar.
  • Menú degustación exquisito. Abierto de martes a viernes mediodía durante el periodo escolar.
  • Amazing tasting menu. Open only for lunch from Tuesday to Friday during school period.
  • Délicieux menu dégustation. Ouvert midis du mardi au vendredi pendant le période d’ecole.