Lliurament del DELF Scolaire

Dimarts 19 de febrer, al Teatre Mundial de la Bisbal d’Empordà, es va celebrar l’acte de reconeixement als alumnes que van obtenir el certificat DELF Scolaire el curs passat. Tots els alumnes presentats van assolir el nivell B1 i aquest diploma certifica internacionalment el seu nivell de competència en llengua francesa. La cònsol de FrançaMmeElisabeth Serra-Cauchetiez; la directora de l’Alliance Française de Girona, MmeRoseMarie Boronat; i el director dels SSTT d’Ensenyament a Girona, Sr. Martí Fonalleras, van fer entrega dels diplomes i van felicitar personalment els alumnes acreditats. L’alcalde de la Bisbal, el Sr. Lluís Sais, va cloure l’acte.

Cal destacar la presència en l’acte d’un dels nostres alumnes, Ángel Pascual, a qui veiem a la fotografia posant amb el diploma rebut, acompanyat de la directora del centre, Sra. Luisa Peralta, de la professora de francès, Sra. Maite Rodríguez i de l’esmentada directora de l’Alliance Française de Girona.

Des d’aquí felicitem a l’Ángel i a la resta de joves diplomats, amb el convenciment que aquest reconeixement els obrirà moltes portes en el seu futur professional.