Lliurament de les distincions PAU

El conseller d’Empresa i Coneixement, Ramon Tremosa, va lliurar aquest dimarts les distincions de les proves d’accés a la universitat que, com cada any, des de 2001, reben els alumnes que han aconseguit una nota mitjana d’entre 9 i 10.

La nostra exalumna, Iulia Bora, amb un 9,63, va ser una de les distingides meritòriament. Per aquesta raó, tant ella com la directora i la coordinadora de batxillerat del nostre institut, Luisa Peralta i Montse Reguant, respectivament, van ser convidades a assistir a l’acte.

L’esdeveniment d’enguany, per culpa de la pandèmia, ha arribat uns mesos més tard i amb un canvi de format que combinava la mínima presencialitat, ajustada als aforaments marcats, i la virtualitat amb la resta de convidats. I, per si les circumstàncies no fossin prou especials i delicades, l’acte de lliurament va coincidir amb el d’una maratoniana sessió d’avaluació dels cursos de 2n de batxillerat del nostre institut. Però, si algun avantatge presenta la virtualitat, aquest és el del do de la ubiqüitat. D’aquesta manera, directora i coordinadora pedagògica, connectades a portàtils i tauletes, van poder participar de l’avaluació i alhora compartir la feliç experiència amb la Iulia Bora.