Lliga de debat

El pròxim 2 de març, l’institut participa un any més a la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat que convoca anualment la Xarxa Vives d’universitats. Aquesta primera ronda, és a dir, la fase local, se celebrarà a la Universitat de Girona. Els alumnes que participaran en la competició representant al nostre institut són Aleksandra Bravo, Marta Quellos i Celeste Cañete (1r de batxillerat) i Pere Pena, Christian Marín, Álex Brasero i Vitoria Barbosa (2n de batxillerat).

Si els nostres alumnes superen aquesta primera fase de la UdG, en la que competeixen amb altres instituts de Girona, passarien a la fase final, que se celebrarà de l’11 al 13 d’abril a Barcelona. En tot cas, ja continuarem informant.

El tema del debat serà el mateix per tota la competició, tant per a la fase local com per la final; enguany debatrem sobre la qüestió següent: «L’humor té límits?».