Literary Classics

Aquest passat dijous 5 d’octubre els alumnes de 2n d’ESO varen tenir la visita d’una representant de l’editorial Burlington. El Departament d’Anglès va proposar una activitat gratuïta perquè els alumnes poguessin participar en unes jornades culturals sobre literatura en anglès.

La Cristina va tenir molta paciència i va aconseguir engrescar els nostres alumnes, fent-los preguntes sobre els grans clàssics de la literatura, com Sherlock Holmes, Tom Sawyer o Dràcula. Els alumnes, que sabien molt més del que es pensaven en un primer moment, es van mostrar molt participatius i interessats durant tota la sessió, com es pot veure en les imatges. Ja ens agradaria que estiguessin així a totes les classes! Com es pot veure, tots tenien una targeta amb lletres, que corresponien a les respostes que es proposaven en pantalla a una pregunta concreta. Qui encertava més de pressa tenia un premi.

Des d’aquí, volem agrair a Burlington l’oportunitat de poder fer aquest tipus d’activitats.