L’estudiant de ferro

Aquest matí, uns 140 alumnes de 3r i 4t d’ESO del nostre institut han participat en la primera prova esportiva de la 4a edició de l’Estudiant de Ferro.

El projecte Estudiant de Ferro es basa en la realització de 3 proves esportives al llarg del curs: córrer, anar amb bicicleta i nedar. Avui, els participants han realitzat la primera prova, que ha consistit a fer una carrera o caminada de 12 km.

Aquest projecte està destinat a tots els alumnes de 3r i 4t d’ESO de tots els centres educatius de Lloret de Mar i la seva finalitat no és competir, sinó treballar els hàbits saludables, treballar els valors de l’esport i descobrir l’entorn natural de Lloret.

Carla Peraferrer.