L’Estirabot visita l’aula d’aplicació

El Cosmin i el Jan, tots dos alumnes del 3A1 i joves reporters de L’Estirabot, la revista anual de l’institut, han visitat les instal·lacions que el CFGM de Forneria, pastisseria i confiteria ocupa a l’hotel Olympic per parlar amb els alumnes que cursen aquest cicle. Volien saber què fan i per què estan estudiant aquest cicle.

Un dels aspectes que més els han sorprès és que els seus companys pastissers no es mengen les postres que preparen sinó que les serveixen a l’aula d’aplicació. I el seu professor, Marià Casas, que té una pastisseria i que, a més, es dedica a ensenyar, els ha explicat quins materials utilitzen i els ha fet una petita visita guiada per la cuina.

L’objectiu de la visita era agafar notes i fer fotos per redactar un article per la revista del centre. Ells han fet, avui, de periodistes.

Montse Reguant.