L’Esther, semifinalista als Jocs Florals Escolars de Catalunya

L’Esther Montes, del 4A3, ha quedat semifinalista dels VI Jocs Florals Escolars de Catalunya amb el text Esquizofrènia, que ja va ser premiat al nostre concurs de Sant Jordi. L’acte de lliurament de diplomes de tots els semifinalistes de les comarques de Girona s’ha fet aquest matí a l’Auditori de Santa Coloma de Farners.

Els Jocs Florals de Catalunya són organitzats pel Departament d’Ensenyament. Cada any els centres escolars i instituts que hi volen participar, envien els textos dels guanyadors dels seus respectius concursos als Serveis Educatius Territorials i allà, un jurat en selecciona els finalistes. Aquest curs és el primer en què una alumna del nostre centre surt seleccionada com a semifinalista.

Si voleu veure els semifinalistes d’altres categories: Servei Educatiu de La Selva II.

Si voleu veure el Blog de Sant Jordi del nostre institut on hi ha la resta de textos: Sant Jordi al Coll.

Marta López.