L’estand del CFGM a l’ExpoJove

Aquest dijous un grup d’alumnes de cicles formatius de grau mitjà de Cuina i Gastronomia i Serveis de Restauració del nostre institut van col·laborar a l’estand d’hoteleria i turisme de la Fira ExpoJove de Girona. Durant tot el matí van oferir als visitants una degustació d’olives esferificades i un còctel sense alcohol.

Molts nois i noies es van interessar pels estudis d’aquestes especialitats. Com es veu a les imatges l’èxit va ser absolut!

Jordi Alum.

1. Juanjo González Autor de l'article

A les accions que es realitzen es fan moltes fotografies. En aquest cas s’ha fet selecció d’una fotografia de l’alumnat de Serveis de Restauració, una fotografia de l’alumnat de Cuina i Gastronomia i, per últim, una fotografia general. Quan es van fent accions s’intenta anar alternat l’alumnat que surt a les fotografies.