L’espectacle de Nadal

Ara fa quatre anys, com a cloenda del primer trimestre, el Coll i Rodés va organitzar el seu primer concurs de talents a la sala d’usos múltiples. El curs passat, aprofitant la cloenda nadalenca del primer terç de curs, vam elevar l’experiència a un nivell superior, traslladant les actuacions al Teatre Municipal de Lloret de Mar i acompanyant-les amb d’altres d’artistes convidats, alguns d’ells, exalumnes del nostre centre.

La fórmula ha esdevingut sinònim d’èxit segur, de manera que l’espectacle d’enguany també es va dissenyar per gaudir d’actuacions diverses: les dels alumnes talentosos del Coll i Rodés, les dels integrants de l’escola d’arts escèniques de Blanes Viu Cantant i, molt especialment, la dels ballarins de la companyia internacional de dansa Brodas Bros.

Tot seguit, us inserim un videoresum per tal que pugueu rememorar alguns dels moments viscuts i us anotem l’ordre de les actuacions per tal que pugueu fer un seguiment dels participants.

• Polina Lyamina i Polina Vasileva, de 4t d’ESO, fan una actuació de piano i veu: Wicked game, de Chris Isaak.
    • Amanda Pozo, acompanyada després de Sergi i de dues alumnes del nostre institut, Laura i Patri. Venen directament de l’escola d’arts escèniques de Blanes Viu Cantant.
    • Laura Balutel i Samanta Baum, de 3r d’ESO, interpreten Wolves, de Selena Gómez.
    • Cristina Pozo interpreta diversos temes.
    • Brodas Bros interpreten el seu espectacle Hipstory.

A continuació, també us inserim els vídeos fragmentaris de l’espectacle que ens heu fet arribar.

Per acabar, us inserim un carrusel fotogràfic amb algunes de les imatges que han anat arribant a la redacció de la web.