Le tour du monde de Nelly Bly

El passat dimecres 15 de març, els alumnes que cursen l’optativa de francès de 1r, 2n, 3r, 4t d’ESO i 1r de batxillerat van assistir a una representació de teatre en francès. L’obra es titula Le tour du monde de Nelly Bly i explica la història real de Nelly Bly, la primera dona que, en el s. XIX, va fer la volta al món sola. Aquesta pionera es va inspirar en la novel·la Le Tour du monde en quatre-vingts jours (La volta al món en vuitanta dies), de Jules Verne, i va decidir que seria capaç de fer-la en només setanta-dos dies, i ho va aconseguir.

Tant l’alumnat com els professors i professores acompanyants vam gaudir d’una bona estona.

Marta Ruiz.