L’Abril presenta La Marató

Diumenge 20 de desembre, tindrà lloc un dels esdeveniments més solidaris de l’any a Catalunya: La Marató de TV3. Quan, ara fa aproximadament un mes, les tutories del nostre institut es van omplir de videoconferències per explicar el projecte d’enguany, els alumnes que hi assistien van prendre apunts per, posteriorment, poder elaborar dins la matèria de Llengua Catalana, el resum, l’esquema, el debat… Com a bon exemple de bon treball reflexiu, us enllacem aquí la presentació que l’Abril, alumna de l’1A4, va entregar a la seva professora Laura Manero.

La Marató de TV3 va més enllà de l’obtenció de fons. Fa una important tasca de sensibilització de la població catalana respecte a les malalties a les quals es dedica i a la necessitat de potenciar la recerca científica per prevenir-les o curar-les. Per a La Marató, és a dir, per a la societat, és tan important la recaptació de diners com la divulgació científica, la conscienciació i l’educació de la societat en la cultura científica. En aquest sentit, el treball de l’Abril continua sent un molt bon exemple.

NOTA: L’arxiu original de l’Abril és una presentació de Power Point amb música.