La xef Laia

La xef que ens proposa el menú de la setmana al restaurant pedagògic és la nostra alumna Laia Navarro. El pròxim menú serà de dimarts a dijous, ja que el divendres se celebra el 1r Concurs de Maridatge del Daiquiri a la nostra escola d’hostaleria i el restaurant estarà tancat al públic.

D’aperitiu, la Laia ens prepara una croqueta de pollastre, molt ben aconseguida per a la combinació de salat amb dolç. El següent aperitiu és un rotlle de sushi, però en versió totalment vegetariana. Enceta els entrants amb una ratatouille en què afegeix el conill i uns raviolis fets amb remolatxa i farcits de bolets. En els plats principals trobem l’emblemàtic Cimitomba, de Tossa de Mar, i unes galtes de porc sense feina que aniran estofades i acompanyades de parmentier de patata. Per acabar, amb les postres ens oferirà un boníssim coulant de xocolata blanca acompanyat de fruites com els nabius i la llimona per equilibrar la dolçor pròpia de la xocolata blanca.

Us adjuntem la minuta del menú degustació i us recordem que podeu fer-nos la reserva a hostaleria@insramoncoll.cat o al telèfon 674 07 51 40.

Equip de cicles formatius.