La UAP! de Lloret ja té cor de cambra

Aquest divendres es va portar a terme el càsting del cor de cambra del musical UAP! 23 Poder, que es representarà al Teatre de Lloret de Mar el mes de febrer.

Aquest musical estarà interpretat per alumnat d’instituts de la comarca i voltants (entre ells, el Coll i Rodés) i comptarà amb un potent cor de cambra, que seran els solistes.

El divendres va ser un dia de nervis en què els aspirants van haver de cantar una cançó i teatralitzar un fragment de l’obra.

El cor de cambra ha quedat integrat per alumnat de l’Institut Serrallarga, de Blanes; l’Institut Font del Ferro, de Palafolls i l’Institut Ramon Coll i Rodés de Lloret de Mar.

Felicitats a tots el que en formaran part!

Cèlia Tresserras.

Alumnes del Coll i Rodés que formen part del cor de cambra.