La samarreta del Camí de Santiago

Els alumnes de l’optativa de Visual i Plàstica de 4t d’ESO han participat en un concurs per dissenyar la samarreta que lluiran en el Camí de Santiago, un viatge que fa la seva promoció com a cloenda de final d’etapa educativa.

El disseny de la Kristin Santa, alumna del 4A2, és el que finalment ha estat escollit guanyador. La Kristin no solament ha creat el dibuix sinó que també ha triat el color en què la samarreta ha de ser impresa.

Dimarts 9 de maig, la directora del centre, Luisa Peralta, acompanyada de la coordinadora de quart Marta Bergés i de la professora responsable, Montse Martínez, li han atorgat el premi, consistent en un esmorzar i la samarreta que portaran al viatge, gratis.

Montserrat Martínez, professora de Dibuix.