La llibertat no té gènere

Avui, 25 de novembre, és el Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones, commemoració que, aquest curs, tal com havia plantejat la Comissió de Cultura del nostre institut, s’està treballant de manera més intensa durant tota la setmana a través de les matèries de Llengua Anglesa i de CIVE.

Relacionat amb aquesta diada, al llarg de tota aquesta setmana, haurem tingut davant de consergeria un expressiu mural contra la violència de gènere, un mural que va ser construït pels alumnes del batxillerat artístic del curs passat i que ha estat muntat pels d’aquest any.

Aquest migdia, uns cinc minuts abans de les 12:00 🕛, com a acte central i conjunt, aturarem les classes per tal de sentir el manifest contra la violència envers les dones que llegirà la nostra directora, Luisa Peralta. Seguidament es durà a terme un minut de silenci i, en acabar, s’anunciarà la frase guanyadora del concurs d’eslògans de l’Associació Aurora, la qual dona títol a aquesta entrada de la web.

Som conscients que la nostra actuació és només un diminut gra de sorra o una sotil cresta d’escuma a la platja; però som de Lloret de Mar i sabem que l’essència d’una platja la defineixen els grans de sorra que s’hi acumulen i les crestes d’escuma que les banyen. Allò que és petit, quan es prodiga, no és insignificant.

#25N  #lesescoleslliuresdeviolències   #programacoeducat

#desemmascarem  #Manifest25N2020  #obrimelsulls25N