La llamborda de memòria del Joan Castelló (2)

Aquest dimecres, 10 de maig, una representació de l’alumnat de 4t d’ESO del Coll i Rodés ha estat rebuda a l’Ajuntament de Lloret de Mar, on s’ha celebrat un acte simbòlic conjunt amb l’Institut Escola i l’Ins. Sant Quirze, pel qual s’ha fet entrega al registre de l’Ajuntament de més de sis-centes instàncies, redactades pels mateixos alumnes, a través de les quals demanem que es faci petició al Memorial Democràtic per la instal·lació d’una llamborda de memòria en record de la figura del lloretenc Joan Castelló i Casals, únic lloretenc que va ser deportat a un camp de concentració nazi.

Durant les últimes setmanes, a classe hem investigat la seva història, que el va portar a ser pres al camp de Mauthausen, on va ser torturat.

Carles Sanz.