La cursa de muntanya de l’Estudiant de Ferro

Dimecres 13 de desembre, una vuitantena d’alumnes que cursen 3r i 4t de l’ESO als instituts de Lloret de Mar van participar en una cursa de muntanya que discorria al llarg de 12,5 km de camins i corriols de la nostra vila (podeu enllaçar aquí amb el mapa de la ruta). Es tracta de la primera de les tres proves no competitives que integren l’Estudiant de Ferro, organitzat anualment per l’alumnat del cicle “Guia en el medi natural i de temps de lleure”, de l’InsRocagrossa. Després vindran la BTT i la travessa de mar.

A l’inici de la jornada, els participants van realitzar un escalfament previ a la cursa dirigit per l’alumnat del cicle formatiu i, al llarg del recorregut, estaven previstos dos avituallaments amb aliments saludables (fruita variada, xocolata negra i fruits secs) per renovar forces.

Enguany, la novetat de la cursa era que hi havia dos trams Strava de caràcter competitiu, amb premis per als dos primers corredors i les dues primeres corredores. El Rayan Khaidarov, alumne de 4t d’ESO del Coll i Rodés va ser el vencedor masculí i la Diana Trifonyuk, també alumna de 4t d’ESO del Coll i Rodés va ser la segona classificada femenina. A més, cal destacar la 5a i 9a posicions aconseguides en aquest tram Strava per dos estudiants del Coll i Rodés: l’Eric Llaka, de 4t d’ESO, i el Noam Garcia, de 3r d’ESO.

Hem de donar la nostra enhorabona als organitzadors d’aquest esdeveniment esportiu, que ha arribat ja a la seva 8a edició. I hem de felicitar el professorat acompanyant per la seva col·laboració en la bona entesa entre tots els instituts.