Kahoot DILM-19

Cada dues setmanes desapareix al món una llengua, que se’n duu amb ella tot un patrimoni cultural i intel·lectual irrecuperable. Des d’aquesta perspectiva, la celebració d’un Dia Internacional de la Llengua Materna es fa imprescindible amb l’objectiu de promoure el multilingüisme i la diversitat cultural.

Enguany, per tal de commemorar al nostre institut aquest Dia Internacional de la Llengua Materna (DILM), tots els alumnes del centre estaven cridats a participar, des de les seves aules de divendres a última hora, en un Kahoot preparat per la comissió cultural sobre les diverses llengües del món. El concurs havia estat planificat inicialment pel dijous 21 de febrer, dia de l’efemèride del DILM d’ençà que va ser instituïda per les Nacions Unides l’any 2002. Això no obstant, en previsió de les absències de professors i alumnes que podia provocar la vaga general convocada per aquest dia, es va decidir traslladar el certamen l’endemà, divendres 22.

El canvi de data no va ser motiu perquè tots poguessin passar una bona estona participant en el concurs i aprenent els valors de la diversitat lingüística i cultural que tresoreja l’ésser humà.