Judit Ramon ha participat en la final de Lectura en Veu Alta

La nostra alumna de 2n d’ESO Judit Ramon ha participat en la final del XX Certamen de Lectura en Veu Alta que ha tingut lloc aquest matí al Teatre Municipal de Banyoles. A la final, dins la categoria Corsaris, que engloba alumnes de 1r i 2n curs de l’ESO, havien arribat un total de set alumnes. Finalment, la Judit no ha resultat vencedora, malgrat que la seva lectura hagi sigut brillant, tant pel que fa a la seva realització fonètica i tonal com pel que fa a la seva interpretació emotiva.

Fent costat a la nostra jove lectora, hi eren la seva mare, la seva iaia i la professora del Dept. de Llengua Catalana del Coll i Rodés Montse Reguant, qui ha estat assessorant-la durant totes les fases del certamen.

Enhorabona a la Judit, per saber fer de la lectura, a més d’un goig intel·lectual, un plaer sonor.

A continuació, us inserim el vídeo de la lectura de la Judit, gravat en directe i allotjat al canal de YouTube del nostre centre.

També us inserim el vídeo complet de la fase final que la mateixa organització del certamen ofereix en streaming (el torn de la Judit el trobareu poc abans del minut 59).