Judit Ramon guanya la fase comarcal del Lectura en Veu Alta

Divendres 15 de març va tenir lloc al Teatre de Blanes la semifinal del XX Certamen de Lectura en Veu Alta. Hi van participar alumnes d’un total de vint-i-sis centres educatius de la Selva marítima i, en la categoria de Timoners, va resultar vencedora la nostra alumna de 2n d’ESO, Judit Ramon. Ser la guanyadora d’aquesta fase comarcal li atorga el pas a la final territorial que es disputarà el dijous 25 d’abril de 2024 al Teatre Municipal de Banyoles i es transmetrà en directe per tal que es pugui veure als centres educatius o a casa dels familiars que no hi puguin assistir.

La Judit ja va participar en el certamen del curs passat, demostrant que és una formidable lectora. Segons ella mateixa reconeix, el fet d’haver adquirit aquesta experiència prèvia l’ha ajudat en certa manera a poder imposar-se enguany i confia a fer un bon paper el dia de la final. De fet (tot i que això no ho ha dit ella), tothom que l’ha sentit llegir sap que té possibilitats de vèncer, amb permís dels grans lectors amb qui competirà. I és que la Judit és una jove a qui li agrada fer les coses bé i s’hi dedica, com ho demostra el temps de pati que ha invertit a entrenar la lectura amb l’ajut de la Montse, professora de Català del nostre centre.

Gràcies, Judit, per emocionar-nos amb la lectura. Enhorabona pel teu triomf al certamen comarcal. Et desitgem molta sort per a la final.